Profielfoto
English
  • Alles
  • AI-modus
  • Afbeeldingen
  • Video's
    • Korte filmpjes
  • Kaarten
  • Nieuws
  • Meer
    • Shopping
    • Vluchten
  • Notitieboek
Ongepaste inhoud melden
Selecteer een van de onderstaande opties.
  • Lengte
    AllesKort (minder dan 5 minuten)Gemiddeld (5-20 minuten)Lang (langer dan 20 minuten)
  • Datum
    AllesDe afgelopen 24 uurDe afgelopen weekDe afgelopen maandHet afgelopen jaar
  • Resolutie
    AllesLager dan 360p360p of hoger480p of hoger720p of hoger1080p of hoger
  • Bron
    Alles
    MySpace
    Dailymotion
    Metacafe
  • Prijs
    AllesGratisBetaald
  • Filters wissen
  • Veilig Zoeken:
  • Gemiddeld
    StrengGemiddeld (standaard)Uit
Filter
A young woman experiencing side effects from her anti-seizure medicine turned to ChatGPT for guidance. It helped her to devise a plan to taper off the medication and came with devastating consequences. Teddy Rosenbluth, our reporter, explores the growing trend of turning to chatbots for medical advice and the associated risks. Video by Theodore Tae and Teddy Rosenbluth/The New York Times.
2:36
A young woman experiencing side effects from her anti-seizure medicine turned to ChatGPT for guidance. It helped her to devise a plan to taper off the medication and came with devastating consequences. Teddy Rosenbluth, our reporter, explores the growing trend of turning to chatbots for medical advice and the associated risks. Video by Theodore Tae and Teddy Rosenbluth/The New York Times.
804,4K weergaven15 uur geleden
TikToknytimes
Meer weergeven
Statische miniatuurweergave plaatsaanduiding
Meer zoals dit
  • Privacy
  • Voorwaarden